38tama38_MainPic 38 תמ
38tama38_MainPic 38 תמ
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-2316781

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    אודות אתר תמ"א 38

    אתר תמ"א 38 נותן מענה לוועדי בתים ולנציגות דיירים אשר החליטה כי היא רוצה לקדם פרויקט של תמ"א 38 (תוכנית מתאר ארצית 38) בבניין שלהם תוך קבלת הסכמת הדיירים כולם לצורך הפרויקט או לכל הפחות הסכמת 66% מהם בהתאם להוראות התמ"א.

    אודות אתר תמ”א 38

    במסגרת ביצוע התמ"א הדיירים יקבלו מאת היזם מעלית לשימוש הבניין, ממ"ד של בן 9 ל – 12 מ"ר בדרך כלל וכן יקבלו מרפסת שמש נוספת וזאת מעבר לכל חיזוק הבניין ושיפוצו באופן מקיף כולל חדר מדרגות חדש וכיוצ"ב (לעיתים, בהתאם למציאות הפיזית או הכלכלית לא יקבלו הדיירים את כל ההטבות אלא רק חלק מהם).

    תוכן עניינים

    התמ"א ממומשת בשלב זה בעיקר באזור גוש דן ובעיקר בערים רמת גן וראשון לציון וזאת כיוון שהן יזמו תוכנית מתאר מקומית המאפשרת לבנות קומה נוספת מכוח התמ"א מה שהופך את הפרויקט לריווחי יותר עבור היזם.

    באחרונה הצטרפו גם עיריות נוספות למהלך שביצעו עיריות רמת גן, ראשון לציון ורחובות ובראשן עריית תל אביב (גם בת ים, קריית אונו וכיוצ"ב עיריות נוספות בדרך לאשר קומה נוספת מכוח התמ"א).

    ביצוע הפרויקט הנו מורכב ודורש נציגות דיירים חזקה ובעלת יכולת לקדם פרוייקט. גם אם מי שמקדם את התמ"א הנו ועד הבית לא תמיד חוקי ועד הבית הרגילים הם אלו שיחולו במקרה שלנו וזאת כיוון שישנן הוראות פרטניות שאינן זהות בהכרח להוראות הרוב הרגילות.

    כך למשל, נכון להיום מספיקה הסכמה של 66% בלבד מבעלי הרכוש המשותף על מנת לבצע פרויקט של תמ"א וזאת בניגוד להוראות הרגילות של חוק המקרקעין שדורשות הסכמה של 100% לביצוע עבודה ברכוש המשותף.

    אתר תמ"א 38 ייתן לך – נציגות הדיירים או וועד הבית – את התשובות לכל השאלות שעומדות בפניכם בבואכם לממש תוכנית זו.

    לכל גורמי התכנון אין כל ספק כי זוהי תוכנית העתיד לבינוי במרכז גוש דן ובהצטרפות לגורמים שיוזמים בניה בהתאם לה הנכם מצטרפים למאות ואף לאלפים שכבר דואגים לכך שגם ביתם יהא מחוזק כנגד רעידות אדמה וגם איכות החיים שלהם תשתפר ללא היכר.

    עו"ד אילן הלוי

    בעל רשיון לעריכת הדין בשנת 1987 לאחר לימודי משפטים (LL.B.) באוניברסיטת תל אביב והתמחות במשרד עורכי הדין דנציגר – קלגסבלד. לאחר מספר שנות עבודה כעורך דין שכיר במשרד זה פרשתי לעצמאות, במהלכה גם השלמתי את לימודי לתואר שני במינהל עסקים (M.B.A. התמחות במימון) מאוניברסיטת תל אביב.

    במהלך השנים הקפדתי להתעדכן בקורסים, השתלמויות וימי עיון רבים בתחומי פעילותי. בנוסף ועל מנת להעמיק את הידע בתחום זה עברתי את כל הבחינות הנדרשות ואני בעל תעודת שמאי מקרקעין החל משנת 2014.

    אני גם בעל רשיון נוטריון ומעניק את כל השרותים אותם רשאי נוטריון לתת על פי החוק.

    במהלך כל שנותי המקצועיות עסקתי בתחומי המשפט האזרחי על צורותיו השונות- עריכת הסכמים בתחום הנדל"ן והמסחר השונים, התמחות ייחודית בתמ"א 38, הקמת חברות, יעוץ שוטף וליטיגציה בבתי משפט. בשנים האחרונות גם הוסמכתי כמגשר, תחום בו אני מפעיל את נסיוני המקצועי והאישי לפתרון מחלוקות.

    בתחומי המשפט האזרחי התמקדתי בעיקר בנושאי הנדל"ן והמשפט המסחרי. תחום הנדל"ן הוא רחב היקף וכולל בין היתר- עסקאות נדל"ן, מיסוי נדל"ן, תכנון ובניה, היטלי השבחה, ליטיגציה נדל"נית ועוד.

    לנסיון המקצועי המשפטי נוסף גם נסיון מקצועי ניהולי לאחר שניהלתי בעבר מספר גופים משמעותיים בתחומי הנדל"ן.

    עו"ד אדי סוברי

    גולשים נכבדים, החיבור שבין עולם המשפט לאינטרנט הוא שנמצא בראש טבלת עיסוקיי, וגם אהבתי הגדולה. בשנים האחרונות הקמתי למעלה מ-20 אתרים משפטיים מובילים בתחומם; אחד מהם הוא האתר הזה, אתר תמ"א 38.

    המטרה היא ליצור עבורכם הגולשים, אתר אינטרנט איכותי, הנותן מענה אמיתי לשאלות שלכם בתחום המקצועי בו עוסק האתר. אך לא די בכך, ישנה חשיבות רבה ליצירת הזיווג הנכון בין התוכן האיכותי לבין עורך דין מקצועי בעל גישה נכונה לאינטרנט ולגולשים;

    ככל שישנה שאלה משפטית נוספת, שאינה קשורה בתחום בו עוסק האתר – הנכם מוזמנים להפנות אותה אליי. ובכל מקרה, אני מזמין אתכם לפנות אליי בכל נושא ובכל עניין, אשמח למשוב פורה ומועיל כדי לשפר/להוסיף לספרייה המשפטית המונחת לפניכם באתר ו/או בכל עניין הקשור באתר.

    אדי סוברי פייסבוק

    אדי סוברי

    *התוכן של אתר תמ”א 38 אינו תחליף לחוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי, אינו מתיימר להיות מדויק או מעודכן או מקיף. המסתמך על האתר, עושה זאת באחריותו.

    לייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות 077-2316781
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף